Gokturkmom_ Biz bugün 37+0 olduk ☺️ Bu zamana kadar hızlı geçti ama bu son hafta geçmeyecek gibi geliyor 🥲 Hem stres hem korku hem heyecan duygu dolu oluyormuş insan bu zamanlarda🙇🏻♀️ Sağlıkla kavuşalım inşallah
Yasko-y Gokturkmom_ Gokturkmom_ çok heyecanlı bende 37+0 oldum şimdi, siz sezeryan günü mü aldınız nasıl geçiyor hamilelik 🥰
Gokturkmom_ Yasko-y Evet sezaryen günümüzü aldık 9aralık🥹 Bi sıkıntımız yok çok şükür yolunda herşey kasılmalar sıklaştı öncesine göre ve hareketleri çoğaldı sizin nasıl gidiyor cinsiyetiniz ne
Yasko-y Gokturkmom_ benimki de oğlan, kasılma gibi olmadı benim ama bugün biraz karnım ağrıyor, kasık ağrılarım oluyor bakalım ne zaman gelecek oğluş bilemiyorum da kontrole de daha var.