Bir kere dış gebelik geçirdim tüplerde kaldı ilerlemedi bir kerede sağlıksız gebelik oldu iki kere kürtaj olmak zorunda kaldım esimdede bendede hiçbir sorun yok 3 yıldır olmuyor en son rahim filmi çekildim 11 kasımda bat 6 Aralık 4 5 gün kaldı reglime ilk 3 ay hamile kalma ihtimali yüksek olduğu için insan ister istemez beklentiye giriyor Hsg çektirip hamile kalanlar kimler ?paylaşmak istedim 🥹 ve hsg sonucum temiz çıktı neden iki kere olumsuz bı durum yaşadım hiç bilmiyorum