Babyybabyyy ben Haziran ayında doğum yapmıştır alınmalı yani ipli dikiş oldu herkesemi oyle yapiyorlar bilmiyorum doktorun bana açıklaması şuydu,"senin biraz kilon olduğu için ipli dikiş yapiyorum daha sağlıklı senin için,ben normaldede bu dikiş tataftariyim"dedi.
Benim ilk kizimda estetik dikisti ama ikinciden daha memnun kaldım görüntü olarak daha düz ,birde aldirirken de cok basitti ipi cektiler bitti bir sızı bile hissetmedim