Serpiltunc96 O hastanede dpgum yapıcam Doğumdan sonra Bebek yıkanıp mı veriliyor pis mi orda dpgum yapanlar bilgi verirmisiniz
Bulut74 Serpiltunc96 ben 3,5 yıl önce yaptım yıkanmamıştı. Hasta bezi varya yeşil ona kundak yapıp getirdiler. Devlette yıkamıyorlar diye biliyorum. Şimdi değişti mi bende merak ediyorum. Yine hamileyim 😌
Ozlembb Serpiltunc96 yıkanmiyor. Verniks bağışıklık için iyi diyorlar. Özel hastane seçerseniz çoğu yer ıslak mendille siliyormus sildirmeyin lütfen.
Bulut74 Migrenligebe ben tek kalkıştım 😓 normal Doğumda kimse kalmıyor dediler. Şimdi nasıl sistem var bilmiyorum.
Gebeyizz Şimdi özeller de bile yıkanmıyor silinerek veriliyo. Çünkü üzerinde ki beyaz tabaka yani verniksin bağışıklık güçlendirdiği savunuluyor ve göbek bağı düşene kadar bebeğin yıkanması önerilmiyor.
Ozlembb Gebeyizz göbek bağının etrafını iyi kuruladiktan sonra yikayabilirsiniz demişti eğitimci ebe. Hem gaz sancisina iyi geliyor demişti banyo için
Tugbanil Bebekler yikanmiyor refakat normal doğumlarda yok bulaşıcı hastalık durumunda bebekler yıkanıyor
Gebeyizz Ozlembb bize söyleyen de ebeydi. Sanırım herkesin savunduğu şey farklı en iyisi kim ne mantıklı geliyosa onu yapsın :)