Canim benim benim bebeğimde 38 gün yoğun bakımda kaldi, entübe burundan hava, küvöz içi hava, sepsis, kalp durmasi hepsini yaşadik emin ol çok güçlüler. 17 gün oldu kucağıma alali daha. Sabir dua yapacağimiz tek şey bu. Orada emin ol çok iyi bakıyorlar.