Emayaskerova ilk hamileliğimde adetimin üçüncü günü yapmıştım ve ikinci çizgi varla yok arasıydı baya bekledim görünmesi için kan verdiğimde değerim 23 dü
Şu anda bu bebekte ise 9 veya 10 gün geçmişti tam hatırlamıyorum plansız olduğu için, yapar yapmaz kıpkırmızı çıktı değerim 1400 lerdeydi :)