Buse_yalcin Kızlar 28. Haftadayız ve bir kaç gündür hareket hissetmiyorum tatlı yesem bile randevuma da daha çok var. Gün içinde bazen bir iki kere toplandığını hissediyorum o kadar endişelenmeli miyim korkuyorum
Imasleeper Buse_yalcin ben doğurana kadar bir yada iki anca hissettim kızımda hiç hareket etmiyodu neredeyse. Acile gittim problem yoktu endişeliyseniz hemen gidin bence
Patatess Haftada bende de aynısı oldu. Ufak ufak hissediyordum hareket ben de. Doktorumu aradım saatte iki hareket hissediyorsan yeterli demişti. Tatlı bir şeyler yiyip sol tarafa yatın 2den fazla hareket varsa sorun yoktur. Ama hiç hissetmiyorsanız bir acile gidin içiniz rahat eder.
Zlmm Bende aynı 27+4 üm ve birkaç gündür hareketleri normale göre bayağı azaldı ama yine de hissediyorum ve bazen toplanıyor perşembe randevum var bakalım ne diyecek doktor.