adyali34 Kizlar 22 Haftalik gebe olucam insallah bir kac gune, forumda bacakta uyusma diye arattim ama yazanda goremedim.. sag ust bacagimla kasigimin birlestigi yerde uyusma var.. magnezyumda kullaniyorum ama cokta iyi gelmedi.. yasayan var midir? Doktorum normal diyor ama sizlerdende duymak istedim..
newbabyno2 adyali34 Merhaba! Bende 23. Haftadayım bendede basldı bu hafta doktoru tuzu tamamen kesmemı soyledı ve ben cok az tuz tuketen bırıyım suandan itibaren tuzu kestım bakalım 3 gun falan denıcem ıns işe yarar sende bi dene canım
Zeep adyali34 aynı durum bende de var 22. Haftamda başladı suan 25 haftalığım magnezyum kullanıyorum maden suyu iciyorum süt iciyorum gecmiyor özellikle hafif ayakta kaldıgımda daha şiddetleniyor🥺 siz de geçti mi?
adyali34 newbabyno2 bende cok tuz yemem ama anlamadim acaba ondan olabilir miymis:( birde oyle deniyeyim canim sagol cevap verdigin icin..
Aysine 19. Haftadayım benimde sağ bacakla kasığımın birleştiği yerde acıma var yürürken falan hep kendini hissettiriyo uyuşma değil de acıma zorlama gibi neden oluyor anlamadım gitti
adyali34 Aysine benimde ara ara baslayan bir uyusma.. doktor magnezyum dedi kullaniyorum fakat hala ayni cozemedim yine sorucam cok gecmis olsun sanada canim sende sor bi istersen
Aysine Bana da bel ve kalça ağrılarım için magnezyum ve kalsiyım verdi ama özellkle sağ bacak ayrımımın acıması garip geliyo
Musculus_sartorius Benimde sol bacagim azicik ayakta kalip azicik yuruyunce uyusuyor. Magnezyumda normal cikti. Biraktim dusunmeyi simdilik. Doktor norolojiye cik filan dedi ama mr a girmek istemiyorum ne kadar da zararsiz deselerde
adyali34 Musculus_sartorius cok gecmis olsun sizede.. bende bi kalsiyuma baktirdim acaba ondan midir eger oyleyse sizde bi baktirabilirsiniz