Mavi_22 7 haftalık hamileyim, başından beri sadece koltuk altımda ateşim 39’a kadar çıkıyor. Aniden yükseliyor böyle bir şeyi daha önce yaşayan var mı?
Paronayanne Mavi_22 ben de olmuştu canım 3 aylık hamileydim. Gözümden ve dudağımdan uçuk çıkmıştı oda ateş yaptı baya. Acile falan da gittim ama müdahele edemediler
Patatess Bende de 6 haftalıkken oldu. Acile gidince parol serum verdiler biraz iyi geldi. Bir de antibiyotik verdi 3 gün kullanıp bıraktım geçince. İlk kullanmak istemedim ama ateşim sürekli çıkınca mecbur kaldım daha çok zararı olur diye.
Paronayanne Mavi_22 hamilelikte bağışıklık çok düşüyormuş. Bol bol c vitamini takviyesi al dedi bana canım . Çok dikkat ettim yediklerime. Kuruyemiş ye . Kilo alırım diye çekinme . Ben diyet yapıyordum kafama göre . Güya kilo almayım diye. Sonra gittim ki bebiş kilo almamış. Sonra Allah ne verdiyse hep yedim