Yaprakunallar Kızlar adet oldum fakat şüphedeyim test yapsam yanıltırmı ? Artımed erken gebelik ve normal kaset test aldım ? Hangisini yapmalıyım
Meryeminannesi20 Yaprakunallar normalde ki adetinizden farklı bi adet dönemi geçiriyorsanız bunu en iyi siz bilirsiniz yapın derim
Aysenur_6101 Eğer yerleşme kanaması olduğunu düşünmüyorsan kırmızı ve pıhtılı ise yapma bence üzülürsün çünkü adet olduğun için ve mesela adetin yakınken beta hcg bile 1-2 lere çıkıyor yanıltıcı oluyor ama umarım gönlünden geçen istediğin olur 🙏🏻🌸
07070707 Kanama gibi oluyorsa yoğun yapma bence ama azsa böyle üstüne görme olabilir diyerek denenebilir
Yaprakunallar Annem ve annem adet görerek hamile kalmıslar bende bu ay normalde 7 gün ama 3 gün yasadım ilk gün kahve ikinci üçüncü gün kırmızı kan ama pıhtısız geldi kahve lekeyle bitti sonra
Yaprakunallar Oksuruksurubu düşüğü nasıl anlrım peki? Birde bi erken gebelik testi aldım bide normal kaset hangisini kullanayım
Yaprakunallar Oksuruksurubu yaptım negatif artık psikolojim bozuldu sanırım,zorla kendimi hamile yapıcam🤣