Merviko34 iğne aspirin folik asit ve vitamin vermişti Doktorum bana daha sonra kanama olunca Doktorum aspirini bıraktırdı iğneyi karnımdan yapıyordum normalde hayatta yapamayacağım şey idi ama bebeğim için deyip her gün ayni saatte yapıyorum acı eşiğine bağlı acıyıp acımaması karnımdan ilk başlarda acımıyordu ama daha başlarda olmama rağmen şiştiğimden dolayı karnıma iğne girmiyor bacağıma geçtim çok acıyor belki sizin acı eşiğiniz daha yüksektir rahat yaparsınız arkadaşımda karnından çok acıyordu bacaklarından acımıyordu kişiye göre değişiyor yani ALLAH sağlıklı şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin hayırlı olsun.