Rabia140 Kızlar, doğum yapalı 2. Ayımı bugün doldurdum. Kesik kesik kan geliyor pede ve peçeteye tuvaletimi yaparken gelmşyor ama ve rengi siyaha yakın bir kahverengi bu normal mi doğumdam sonra ilk adetim. Sizin nasıldı?
Merveee_56 Rabia140 ben 40 cıktıktan iki gün sonra normal adet kanaması gordum doktora gittim kanama var diye bana regl olduğumu soylemisti sizde bir kontrole gidin bazen plasentadan parca falan kalıyor ihmal etmeyin
Busramnida Rabia140 çok normal ilk 1 yıl adet görmeseniz bile bu da normal hormonlar ve vücut kendini toparlama aşaması bünyenizle hormonlarla alakalı bir şey 🤗 korkulacak bir şey yok ilk 1 yıl normal
Rabia140 Merveee_56 önceden pcosum vardı zor adet olurdum. Kesik gelmesine takılmadım da rengine takıldım.