Arkadaşlar merhaba. Bu gece itibarıyla 40+0 oluyor hamileliğim. Ama henüz bir doğum belirtisi yok. Zaten ilk hamileliğim olduğu için fazla bilgim de yok. Son iki gidişimde de doktor sen hala doğurmadın mı diye şaka yaptı. Nstde sancı çıkıyor doktor 2.yi istediğinde bir şey çıkmıyor. 41e kadar bekleriz demişti. En son 41de bakarız bebeğin durumuna 42yi bekleriz filan dedi. Bebeğim erkek. Erkek bebekler geç gelir diyorlar ama bilmiyorum. Benim sormak istediğim genelde ben doğum tarihlerinde bu haftaları duymuyorum. Bir bebek en geç ne zaman normal bir şekilde gelir. Bir de kakasını yapma ihtimali filan oluyormuş. Ne zaman doğar benim bebeğim.