Adakiz44 soğuk zincir ilaç canım kargoda bozulur ki, inşallah tutar aşılaman🙏 ben de 3 kez olmuştum, sonra tüp bebek raporuyla uğraşırken bi baktık kendiliğinden geldi miniğim, şimdi 35 haftalık olduk doğuma yakınım, inşallah bebişin olur yakın zamanda 🙏🤗