Mujde38 Merhabalar herkese, sezaryenden 2 yıl aradan sonra normal doğum olur diyorlar ama riskleri neler doktor bilgilendirdi mi sizleri? Benim 6 yıl geçmiş olacak ama sağlıklı olması için yine sezaryen olur dedi sadece