Merhaba 24 haftalık gebeyim. Bebeğin hareketlerini 20. haftadan beri hissediyorum. Ama son 2 3 gündür hem hareketlerinde hemde hareket şiddetinde azalma var. Bariz şekilde belli. En son pazartesi doktora gittim herhangi bir sorun yoktu. Ama hareketleri azaldı eskisi kadar çok ve güçlü değil. Başına gelen oldu mu acaba çok tedirginim