Ezgiezgi34 bende reglime 8 gün kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim acildeki doktor kan sonucuma göre gebelik var gibi gözüküyor ona göre hareket et demişti bende aceleci davranıp hemen kan falan verdim yani o hafta doktora gittik ve ne kese ne de bebek vardı gözükmedi yani bat dan bi kaç gün sonra gittiğimizde önce kese gözüktü sonra bebek , bence de yine bebek varmış gibi hareket edin dikkat edin ama doktora regliniz geçtiğinde gidin erken gitmek insanı daha çok strese sokuyor