GaniraSamadova
Çok az kalmış, inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🙏 bizim daha belli bile değil c.tesi günü randevumuz var çatı muayenesi yapılıcak ona göre doğum planlanacak. Ama bu saatten sonra ertelemiyoruz dedi doktor yarın gelse alırız diyo yani 😅 çok heyecanlı ya zamanında olsun tabide şimdiden diyorum acaba bekler mi kontrole kadar diye 😅