Sewo canım ben ilk gebeliğimde sürekli kanamam olmuştu 4 ay hastanede yatmıştım çok kötüydü ve 4. Ayda bebeğim karmımda ölmüştü😔 sonrasında test yaptırdık ve pıhtılaşma sorunum olduğunu öğrendik. Daha sonra hamile olduğumu öğrendiğim gün iğneye başladık ve nişanım geldiği gün dru aradığımda iğne yapma bugün dedi ve ertesi gün doğum yaptım. İğneyi kesersen kanaman olur demişti. Doğumdan sonrada doğumdada bi sorun yaşamadım çok şükür🙏 Ama sen drunu dinle hangisinde doğum yapacaksan onun dediğinidikkate almalısın bence. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize😊 bu arada özele gitmiştim