leyl25 benim de bel ağrım var ama kendimi umutlandırmak istemiyorum çünkü vücut psikolojik olarak belirti veriyor çalıştığım için çatlama gününü değerlendiremedim ben nöbetçiydim bir sonraki gün değerlendirdim umarım gönlünüzden geçen olur adeti beklemeden test yapacak mısınız