Merhaba 8 haftalık hamileyim. Dün 1 saat boyunca sağ kasığımda ve belimde yine sağ tarafta sancı çektim. Allah’a şükür kanamam olmadı dün biraz fazla ayakta durdum, ilk gebeliğim şok endişeliyim. Bugün iyiyim her zaman ki gibi normal şekilde kasık kramplarım olup geçiyor. Salı günü doktora gideceğim, bu durumu yaşayan var mı? Fazla endişeliyim ve doktorum progestan başla dedi ama kanamam yok başlamak istemiyorum, ne yapmalıyım?