poyrazege1503
Herkesin yorumunu okudum neredeyse, nst de sancılarım çıkıyordu diye 35+3 te çatı muayenesi oldum.
Nst de sancı çıkması sonucu tekrar 36+3 te çatı muayenesi oldum herhangi bir kanama falan olmadı.
Ağrı ister istemez oluyor tabi ki neticede biraz zorluyor o an ama ciddi bir ağrı değil, yüreğini ferah tut.
37+3 teyim şu anda sanırım bebeğimi bu hafta kucağıma alacağım sancılarım devam ediyor.
Bana ve oğluma bolca dua ederseniz çokca sevinirim. Allaha emanet olun ❤️🫶