Biraz üzülmeye başladım 1 Aralık bat dı, olmadı adet oldum, hamile kalmak için önerileriniz var mı ovülasyon testi mantıklı mı, 3 buçuk yıllık evliyiz, ilk defa çocuk niyetine girdik beklemek zormuş, çevremde herkes ilk ay tuttu diyor çocuğu olanlar..