Bebeginehasret o kaymalar bebek güzelim artık daha çok hissedersin içinde takla bile açıyor daha küçük büyüdükçe hareketler azalacak ara ara hissetmediğin de olacak 😇 bazı bebek kasıkta büyür bazısı yukarda benim kızım kasıkta büyüdü hiç çıkmadı yukarı arkadaşımın da hep yukardaydı hiç inmedi aşağıya kişiden kişiye bünye farklı çok sıkıntı çekiyorsan doktoruna söyle baksın canım 😇