Aleyyys ben 17. Haftadayım yaklaşık bir haftadır ara ara vücudumun her yerinde ama çoğunlukla göbek ve göğüslerimde oluyor😣 Benim ilk gebeliğim vücut esnediği için gerildiği için bir de üzerine havalar da soğuk olunca ekstra geriliyor bundan kaynaklıymış ama dayanılmayacak seviyede olursa doktorunuza başvurun tabii🌸 Sağlıcakla kucaklayın inşallah🤲🏻