Kızlar yarın 17 haftalık olacağım inşallah. Bu dönemde hangi takviye ilaçlarını kullanıyorsunuz. Doktor neler önerdi. Memnun musunuz? İçeriği temiz olan hangileri. Şuana kadar hiç bisey kullanmadım folik asitten başka onuda 3. Ayda bıraktım. Aşırı halsizim.