Karkar Kızlar 25 haftalık hamileyim sankii bebek hareketlerini vajinama bastırıyomuş gibi hissediyorum sanki makatta da baskı oluyo böyle bişey yaşayan varmı
Kocbuse65 Karkar normal büyüdükçe baskı yapıyor ilerleyen haftalarda yürüdükçe aşşağı incekmiş gibi oluyor ☺️
seyma0661 Karkar evet bende de oluyor hatta 2 kere vajinama bastırdı dedim çıkacak heralde baya korktum 🥺 yarın kontrolum var doktora özellikle soracağım
Duygu351 Karkar şuan benim yaşadığım durum . Biraz daha devam ederse hastaneye gideceğim çocuk bildiğin çıkacak gibi . Ve kasıklarım çok ağrıyor ikinci gebeliğim bu ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım korkuyorum erken doğar diye
seyma0661 anonimuye evet sordum normal dedi 😂 aslında bebek de plesenta da yerinde ama orda hissediyorum geziyor demekki
seyma0661 anonimuye benimde öyleydi bu kontrolde normal pozisyona geldiğini söyledi doktor ona rağmen yine altta hissediyorum
YaseminNurcanSu Karkar Ben yasiyorum canim 21+3 haftaligiz korktum ve doktorum ile gorustum poposu o kisımda rahime o yuzden baski yapiyor dedi 😊cikacak gibi hissediyorum