Arkadaşlar tabiki Allahım inşallah hep böyle güzel dertler versin ama ben gerçekten bu bulantı illetinden çok sıkıldım 😢 Allahım hiçbirşeymi çare olmaz eskiden serum vurdurup rahatlıyordum en son vurulduğumda alerji başlangıcı oldu hemen kestiler şükür ilerlemeden daha 19.haftaya yeni girdim biter gibi olmuştu ama yok yani yine sürünmeye devam ettiriyor doğurup rahatlamak için gün sayıyorum lütfen doğurduktan sonra tamamen net bir şekilde bu bulantıların gittiğini söylesin biri 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼🥲