YyyyYasemin 6+3 haftalık gebeyim kızlar ama canım aşırı asitli içecek istiyor içsem bişey olur mu korkuyorum bebeğime bişey olursa diye😔
Tubishhhlinaaa YyyyYasemin yani abartmamak kaydıyla 1bardak içmenizde sakınca yok tabi hergğn değil haftada ½
babyandmomy__ YyyyYasemin aşırıya kaçmamak şartıyla istediğin herşeyi yiyip içebilirsin bence Ben de canım cips kola bişey istediğinde biraz yiyip içiyorum ama yasaklı şeyler hariç çiğ et sakatat vs
Hellobeybii YyyyYasemin asitten pek bişi olmaz maden suyunda da var asit ama kola , fanta vs gibi içeceklerdeki şeker oranı fazla ve içlerinde tatlandırıcı, ek maddeler belki sorun olur sürekli içilince. Ama hafta 1 bardaktan kimseye bişi olmaz bence
sinem93- Dozunda olursa nefsini köreltmek için ye abartmadan. Akşam yemeğinde çiğ köfteyle yarım bardak kola içtim ben 😅 ama bunu ayda 1-2 yaparım mesela.
Mavikizkaracocuk Sosisli ve kola içtim 11+3 haftalığız haftada bir yapiyorum böyle çılgınlık yoksa 9 ay geçer mii
dygsss Mavikizkaracocuk benim canımda cips istiyor sürekli baharatlı böyle 🥲 sosis flan değilde eşim kızıyor ama napıyım insanın canı istiyor