Lavanta06 Otomatik sallanan ana kucağından kullanan annelerimiz varmı gerekli mi gereksiz mi bilemedim bebekler seviyor mu kaç aya kadar kullanılıyor ilk bebeğimde almadım bunda alsam mı kararsızım bilgisi fikri olan yardımcı olabilir mi
Guzelanne56 Lavanta06 bende ilk bebegımde almadım bu sefer herkes övdü işin rahat olur falan dıye aldım kullanmadık daha doğuma 1 ay var bakalım
Haticom Lavanta06 ben ilkinde almıştım hiç yatmadı gazlıydı sırtı yere değmicek bir çocuktu😂 şimdi bu babyjörn muadillerinden alıcam onu çok seviyorlar kimde görsem bebek duruyo hiç gerek yok otomatiğe derimm
Seymalar Lavanta06 çevremde 6 çocuktan sadece 2 tanesi sevdi diğerleri üzerinde durmaya tahammül bile edemedi anneleri manuel olandan aldı. Tavsiyem doğduktan sonra alın deneyin en azından iade etme süreniz olur belki biraz daha pahalıya almış olursunuz ama komple paranız hiç olmamış olur 😇
Lavanta06 Haticom o tarz bende var ilk kızım kolikdi çok çektik bunda rahat etmek istiyorum ve ne varsa rahatlatacak almak isitiyorum 😅