bebegimmm16 6 gün önce doğum yaptım. Bebek için doğum sırası ve sonrası oda çekimi yapıldı. Fotolar flashta verildi. Oda süslemesi yapıldı çok şaşalı değil ama güzel ve sade idi. Lohusa şerbeti geldi ( 500 ml şişede) . Doğumda yenidoğan doktoru geldi. Özge hanım doğumu mu yaptırdı. Çok iyiydi. Ameliyathane ekibi şahaneydi. Nst ler dahildi fiyata. Bebek çantası vardı. Bebek için bakım kremleri ( küçük paket Mustera marka)