likapaa53 Merhaba arkadaşlar gebelik düşünüyoruz 3-4 aydır bu ay regl bitimi gün aşırı değerlendirdik şuana kadar ama bugün peçeteye gelen pembemsi kanamam oldu 2 gündürde regl gibi yoğun bel ağrım var yaşayan var mı aynı durumu acaba moralim bozuldu 🥹
Mucizeem__ likapaa53 bazıları yerleşme kanaması böyle olur der belki sizin de öyle olmuştur ne kadar süredir pembemsi kanama devam ediyor
Larraa likapaa53 Yumurtlama olabilir. Çok nadirde olsa yumurtlama döneminde hafif kanamam olduğu zamanlar olmuştu.
Kocbuse65 likapaa53 yerleşmede olabilir yumurtlamada olabilir ara kanama diye geçiyor rahim ağzında yara olunca oda yapıyor canım bi doktora başvur istersen
Patito__ likapaa53 bir iki damla ise bazen olabiliyormus bazilarinda Ama belirli bir sekilde lekelenme olduysa bence bir dr a görünün
likapaa53 Mucizeem__ Âdetim biteli bir hafta oldu daha olabilir mi ki yerleşme kanaması Bu akşam başladı
Mucizeem__ likapaa53 genelde öyle olabilir ben yaşamadım ama yaşayanlardan tecrübe edindiğime göre 🥲😂
Emsal_swvinc1 likapaa53 canım aradaki süre çok kısa 1 hafta yerleşme kanaması yaşaman için erken değil mi , bence yumurtlama dönemi olabilir bende de bazı dönemlerde yumurtlama zamanı oluyordu kasık ağrısı ile birlikte ovulasyon testi ile takip edin isterseniz bi
edagll likapaa53 Bende reglden sonra çok az bı şekilde kahverengimsi lekelenme gördüm Yerleşme kanamasıymış Hep tuvalete gitme isteği oluyor mu Bende öyle olmuştu daa
CanNurdan likapaa53 benim kızım olduğunda aynı böyle olmuştu inşallah bebiş vardır suanda 36 haftalık olduk 😁