Kismail1 5+4 haftalığı hamileyım göğüslerim bugün çok acımaya başladı yan taraflarını elleyınce çok acıyor
Senanur07 Kismail1 ilk haftalarda benimde çok oluyordu gebeliğin en belirgin belirtilerinden zaten. Çok normal biraz zaman geçince azalıyor
Kismail1 AnayimBenAna_ ilk hamileğimde de ağırdı benım ama bu kadar erken değil bide benim ilk hamileliğimde göğüslerimden çok erken süt gelmeye başladıydı göğüs pedi koyuyordum hep