serap_momy çocuk doktoruna danışmanızı tavsiye ederim. Okuyunca aklıma direk zeytinyağının asiditesi yüksek bir yağ olduğu geldi. Konak için kullanmıştım ama pişik için yakabilir.
Sleepynin yenidoğan mendilleri vardı 0. Aydan itibaren olanlar, onları da bizim cildimize sürdüğümüzde yakar mesela. Çünkü yenidoğanların ph değeri ile bizimki eşit değil birbirine. O yüzden bir sormakta fayda var.