Herkes merhabalar. Şu an 33. Haftamdayıö öğretmenim çalışabilir raporu aldım devam ediyorum. Sorum şu olacak ben 37.haftada ücretli izne ayrıldığım zaman maaşım ay ay yatmaya devam mı edecek ücretsiz izne kadar. Yoksa ücretli iznim bittiğinde toplu halde mi yatacak