Eslemliya bir hemşire olarak tavsiyem oturma banyosu yapın kızlar yani batikon bir leğene dökün içine ılık su koyun içinde oturun,baharat acılı özellikle gıdalardan uzak durun,stresi üzülmeyi azaltın kafa dağıtın,sıcak tutun mutlaka sarın hırka ile falan,birde son olarak lifli gıdalar tüketin yani kabız etmeyen bağırsakları canlandıran bunlar(mercimek,yeşil fasulye,brokoli,armut,kayısı,incir, ve bol su tüketmek en az 2 lt🙌🏻Şifa olsun inşallah 🙏🏻