Buse5454 geçmiş olsun öncelikle Allah birdaha yaşatmasın .Hiç korkmayın tedirgin olmayın benim ilk kürtajımda 15 gün kanamam olmuştu 2. Kürtajımda 4,5 gün olmuştu doktor çok normal olduğunu söyledi siz kendinizi sıcak tutun birde enfeksiyon kapmamaya çok dikkat edin bir müddet sonra doktor kontrolüne gidin doktor zaten size gerekenleri anlatır