Aleyyys Yarın 19 haftalık oluyorum daha hiç hissedemedim bebeğimin hareketlerini kaçıncı haftada hissediliyor anneler 🥹
Zulalblt Aleyyys bende 21. Haftadan aldım ama bende hala hissetmedim. İlk hamileliginse 23. Haftadan sonra hissetmeye baslarsin diyor herkes. İnsan sabırsızlanıyor 🥰
Mrvsmt2502 Aleyyys gaz gibi kabarcık hareketi oluyor başlarda hafif hafif ben ilk gebeliğimde 18+3 te hissettim. 2. Gebeliğimde 17 de . 🌸 sizi de yakındır blkide karıştırıyorsunuzdur
Girlmama Aleyyys 15. haftada hissettim diye hatırlıyorum herkeste değişiyor tabikide şuan 24. haftamızdayız