Hamzam21 Arkadaşlar spralli gebelik geçiriyorum kanamam oldu çok acile gittim yalnız doktor hala kalp atışının oluşmadığını dediler 17 cm kese ,25 kadar oluşur dedi oluşmasa boş geblk olur dedi sizce normlmi bu ? Kaç haftada net oluşur kalp atışı
GirlandBoy_Mom Hamzam21 Canım ben 6+5 de duydum ama Ultasonda tam 7 haftalık çıktım 8 e kadar olmaması normal geç döllenme olmuşsa içini ferah tut inşallah bebeğin seninledir 🥰🤲
YgzAlp2536 Hamzam21 benm açtığım boş gebelik postuna bakablrsn sonradan duyanlar var. Bende 8 haftalık duydum. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın.
Hamzam21 GirlandBoy_Mom inşallah içime şüphe düştü ama bakalım ya Perşembe randewum var inşallah ozman çıkar duyarm
Hamzam21 YgzAlp2536 inşallah baklm nasip kısmet spral olduğu için öyle dedide diğer bebeklrmde geç duydum ben baklm kanmm çoktu progestna devam dedi