Rose1995- Kızlar bebek için kacta alt ust takim veya tulum yeterli olur .kafam çok karışık yeter ki fazla mi olur .
Tubishhhlinaaa Rose1995- çok almadım çünkü gelişimine bağlı olarak aldıklarım dar gelebilir diye bu sebeple 0-1 ay 6adet zıbın 0-3ay 6adet zıbın Yenidoğan 3adet zaten ortalama 20/25gün giyiyor 0-3ay 3adetzıbın takımı 3/6ay 3adet alt üst ↉ ve 0/6 ay 2şerli 4tayt Ve 3/6ay 2kazak 1de peluş tulum ve kundak aldım
Dhdhdjdhdk Rose1995- evet. Siz sanırım genel olarak bahsettiniz. 3 takım hastane çıkışı aldım, 6 adet altı üstü takım aldım, 7 8 tane de tulum aldım. Çok çabuk büyüyorlar gelişimine göre doğduktan sonra alınır bence o kadar çok şeye gerek yok
Rose1995- Teşekkürler kızlar. 😊bende 3 tane hastane çıkışi takim 4 yenidogan tulum 4 tane 3 6 ay tulum 2 alt patikli pantolon, 2 tane de alt ust takim ,uzun kolu kisa kollu zibinlrdn aldm smdilik