Kızlar nasılsınız bu ikinci gebeliğim ilkinde de kışın gobekliydim bunda da, ve şunu farkettim bence kış gebeleri daha çok kilo aliyorlar hamilelik döneminde, çünkü yürüyüş yok sürekli evdeyiz bide çocuk var dışarısi soğuk derken sistik resmen, kendimi 9 aylık hamile gibi hissediyorum göbek te aldı başını gitti 😂 siz neler yapıyorsunuz