1 ay önce İkinci sezaryen doğumumu yaptım. Bebeğim 36+2 de 3300 gram doğdu. Bu çocuk nasıl çıkacak diye her gün ağlıyordum çok şükür atlattım darısı sizlerin başına :)
Devlet hastanesi, genel anestezi, yoğun bakım, sonda takımı, sezaryen , ikinci doğum , gebelik şekeri, refakatçi konusu …
Soruları alabilirim 😌