Hanımlar merhaba. 17 eylülde 9+3 haftalıkken bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj edildim ikinci gebeliğimdi. Kürtajdan sonra 25 ekimde ilk adetimi gördüm. Adet gecikmesinin altıncı gününde beta 16.09 ile hamile olduğumu öğrendim ancak bugün gecikmenin sekizinci günü beta 16.54 olmuş kimyasal gebelik dendi. Yaşayan var mı bu durumu kimyasal olmasının yeni kürtajdan çıkmış olmamla alakası var mıdır?