meryinthemood Dilektaytemur bunda bi zorunluluk yok artı eksi değerlerde olabilir, doktor yanlış ölçmüş olabilir benimki 2300 küsürlü bir şeydi bazı annelerimiz maalesef önden gidiyor diye ballandıra ballandıra anlatıp geriden gelenleri üzebiliyor maalesef