Gsgsgsgsgs Kızlar 28. Haftadayım iğneyi ne zaman vuruluyoruz girer girmez mi yoksa 28 in içinde herhangi bir gün vurulsak sıkıntı olmuyor mu
Daisyy000 Gsgsgsgsgs 28in içinde herhangi bir gün olur. 28.in 3.gunu randevum vardı o zaman vurdular. 28in kaçıncı günündesin 28e yeni mi girdin vs gibi şeyler sormuyorlar zaten
mervedmrcn Gsgsgsgsgs ben tam 29. Haftamda oldum herhangi bi sıkıntı olmuyor doktorunuz sizi yönlendirir
Mervealya1992 rumikaa saglk ocagında olmuyor hastanelerde oluyor devlet hast yapıyor ilk kdın dogumdan kanmtesti verıyorsunuz ındreck commbs eger negatfse acilde hemen vuruyorlar
Daisyy000 rumikaa Saglik ocağında olmuyor hastaneye gitmeniz lazım. Devlette ücretsiz yaptırabilirsiniz. Özele giderseniz 3000civari fiyatı var
Mervealya1992 rumikaa kanamam olduqundan 21 de vurdular bide 28 haftada vurulcam yani kanama yok ise 28 hafatda vuruluyor