Busra28 Kızlar doktor bana 38+2 de sezeryan alırım dedi 2. Gebeliğim bu sizce bekleyip Ocağın 2 sinde mi doğurmak mantıklı yoksa 27 Aralık da mı.
Hanniballl Busra28 Ocak daha iyi sene olarak yasitlarindan 11ay gec dogmus oldugu icin aralikta dogar kimlige aralik 2024 yazilirsa ilerde nerdeyse ocak 2024 dogumlu arkadaslariyla arasinda 1yaş olacak ona zorluk olur.. Eger sorun olmayacaksa ocak güzel olur 😊
Dilektaytemur Banada 38+2 de alalım yılbaşı bebeği olsun dedi ama bnde 30 aralikda dusunuyorum doktorumda tamm dedi
minnosbirkiz Hanniballl kuzenlerim aynı anda hamile kalmıştı, çocuklardan biri 20 aralık doğumlu, diğeri 1 ocak, sürekli kavga ediyorlar ben senden büyüğüm vs diye 😂 20 aralık doğumlu diğerinden önce okula başladı felan, yeni nesil zehir gibi 😄
Elzemm_ Hanniballl ben aynı şeyi düşünüyorm benim ki normal olup gününde gelirse 27aralij diyorm inşallah geç gelir Ocak başı olur şimdiden onun telaşında yım birkaç gün için bir yıl yaş alsın istemiyorum
Hanniballl minnosbirkiz Herkes bir olmuyor ne bileyim kardesim kasim dogumlu ilk okula baslayacaginda gelisimini tamamlamadi diye bir belge duzenlediler o dönem 1.sinifa degil ana okuluna baslamisti..halbuki ocak olsa kafa rahat olur 🤭
Hanniballl Elzemm_ benimde 21 günüm kaldı 40 haftanın dolmasına.. beklemekte istemiyorum artık ama ocak olsa bebegim icin iyi olacak biliyorum… Gec yazdirabiliyoruz sanirim ocak diye ama öylede kimlikte başka gercekte başka doğum günü olması rahatsız edici yinede son duruma bakacağız 🤭
gezentianne Elzemm_ Bence tam tersi 1 yaş alsın daha küçük olur :) zaten okula muhtemelen 2025′lilerle verirsiniz
58Vildan Ben ocak 6 doğumluyum o kadar avantajını yaşadım ki anlatamam bence ocak 2 isteyin şuan okullarda bi problem olmuyor ay hesabıyla alındığı için ama bi 2024lü demek var bide 2025li daha gününüzde var ne de olsa içeride ne kadar kalsa bebeğe faydası var
Yogurtlupilav Busra28 bence 2 ocak daha iyi, Allah korusun olası bir durumda sonrasında hastane boş olmasın. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Rabia-T Ben olsam 2 Ocak derdim. Ne güzel yeni yılda doğmuş olacak. Her zaman avantaj. Bende 7 Ocak doğumluyum. Hep yaşıtlarımdan ilerideydim 😄
edasaribek Benimde 27aralikla 6 ocak arasi dendi bende ocakta düşünüyorum 2. Sezeryan. Yil problemi yasamasin💙🫶🏻
Baby_00 Busra28 bende seninle aynıyım Banada 27 Aralık yada 3 Ocak seç dedi ama Ocak olursa kendi doktorum olmayacak aralık dedik ama hala kafam karışık
Elzemm_ Hanniballl benm bildigim farklı yazamiyorz artık resmi hastane evrak i ile yazıldığı için. Farklı yazılmıyor malesef
MorKelebek54 Busra28 ocak da dogan insanlar o yilda dogan insanlardan onde yasina girmiş oluyor. Yani aralik dogunlu biri yasina girmek icin son syi bekiyo. Ama ocak dogumlular seneye girer girmez ilk ayda yasina girmis oluyo. Bu durudma ocakda dogmasi daha mantikli. Tabiki herseyden once saglikla gelmesi ben yas olayinda ocak aralik farkini belirttim
Morsalkim Busra28 bana da doktor öyle dedi 27 Aralık ile 3 Ocak arasını seç dedi aşırı kararsızım yaşıtlarını yakalasin istiyorum Ocak diye tercih edeceğim yıldan kaybetmesin
Gamzeeadnx Morsalkim ben şimdi bugün 1 aralık 36 hafta 2 aralık randevum var işlem falan anestezi falan dedi. Amilyat öncesi tahlil galiba. 8 aralık 37 hafta 15 aralık 38 hafta 22 aralık 39 hafta 29 aralık 40 hafta 1 ocak 40+3 hafta Bana ne zamana gün verir şimdi çoğu kişi 27 aralık 3 ocak demişler doktorları. 2 aralık günüm belli olcak merak ettim. 1 ocak imkansız olur galiba. Hem devlet olduğu için hemde iri bebek miş 35 hafta 3200gr