Emel-nur Herkese merhaba vajinada çok kötü ağrı var ve makat yerim şişimiş neden acaba karnımdada ağrı var ama belimde ağrı yok anlamadım bişey
R-veyda44 Emel-nur doğum sancısı öyle birşey ki anlarsınız bence adet sancısı gibi hafif başlar sonra gittikçe şiddetlenir ve süresi dakikası kısalır sancinizi takip edin eğer bu dediğiniz sancı da geçmezse bir acile gidin içiniz rahat etsin
Birbenbirbebek Emel-nur geçmeyen bir adet sancısı gibi gelmişti bana hafif hafif önce ama asla geçmiyordu . Bir de sanki hep tuvaletim var gibiydi gidiyordum ama yoktu 38.0 da doğum yaptım