Ozge1350 23+4 deyim bi anda idrara sıkışık oluyor vajinama baskı ve orda değişik his oluyor nasıl anlatsam bilemedim sancı böyle bir şey değil değil mi ilk bebegim erken doğum riski de var anlayamam diye korkuyorum 🥺
Yuuki Ozge1350 Adet acısı gibi düşün sanciyi adet olmuş gibi oluyorsun ama aralıklı giriyor bahsettigin öyle birşey değil sanırım?
Ozge1350 Yuuki hayır bi anda idrar gelmesi ve gıdıklanma gibi 🥲 ara ara oluyor sanırım sancı farklı bir şey teşekkür ederim 🙏