Mavi_rella o sırada bi oturuşta 6 bardak çay içen ben, açık olmasınada hiç dikkat etmezdim 😂 çok seviyorum baya baya tükettim, ama haftanın 1-2 günü böyle free verirdim, her gün değildi bu yaptığım, özellikle hafta sonları olurdu eşim evdeyken 😄 şükür kansızlık vs yaşamadım, 2 hafta önce doğum yaptım, yine kansızlığım yok