Herkese selamlarr🌸 spinal sezaryan olacaklar içinde bilgi amaçlı yazmak istedim.. 22 kasım sabahı saat 9 da hastaneye yatışım yapıldı. 11 de doğuma alınacağım söylendi. Üstümü değiştirip önlüklerimi giymemi istediler. Saat 11 olmadan beni doğuma almaya geldiler sedyeye yatırdılar ve ameliyathaneye doğru götürdüler. İçeri ilk girdiğimde oldukça soğuktu bir sürü kalabalık bir ekip vardı ve hepsi dünya tatlısıydı o kadar güzel ilgilendiler ki özellikle anestezi doktorum annecim annecim diye sevip sakinleştirmeye çalıştı beni. Sürekli benimle konuştular. Ben biraz sakinleşince beni dik bir şekilde otutturdular omuzlarımdan ve boynumdan sıkıca tuttular ve belime iğne yapıldı gerçekten acır diye düşündüm ama hiç acımadı o yüzden sakın korkmayın. 1 dakika içinde sıcaklık geldi ayaklarıma ve uyuştum beni tutup yatırdılar. Ve doktorum geldi. Daha sonra da eşimi yanıma aldılar. Hiçbir şey hissetmedim uyuşmamla bebeğimi kucağıma vermeleri bir oldu ne olduğunu anlayamadım heyecandan tansiyonum 18/10 a çıktı sakinleştirici yaptılar bana inanılmaz titriyordum. Daha sonra eşim ve kızımı yukarı çıkardılar. Doktorum beni diktikten sonra bende yukarı çıktım. Beni odaya yatırdılar uyuşukken her şey güzeldi birkaç saat içinde uyuşukluk geçmeye başlayınca ameliyat yerimi hissetmeye başladım. Sezaryanın tek sıkıntısı o ilk kalkış yalan söylemeyeceğim hayatımın en zor anıydı ama bir kere kalkıp yürümeye başladığınız an rahatlamaya başlıyorsunuz. Elimden geldiğince yürüdüm ben sürekli hareket ettim hareket ettikçe daha fazla iyileştim ve 3. Günümde hiçbir şeyim yokmuş gibi normal hayatıma döndüm. Doğumdan 1 gün sonra tartıldığımda 10 kilom gitmişti bile